torsdag 19. mars 2015

Liten pause..

Det har vært stille her inne ei stund nå. Grunnen er egentlig bare at jeg har hatt så utrolig mye å gjøre. Bursdagsfeiringer, kakebaking, kontroller og husvask er bare noe av det som har stått på agendaen. Siden sist har vår lille sjarmerende turbo-isak blitt 2 år!♡ Er så morsomt at han snakker så mye. Jeg hører nye setninger hver dag!

Eller så har jeg mange uferdige prosjekter på gang for tiden. Har laget et par smokkesnorer på bestilling, men jeg orker ikke legge ut alle jeg lager.
I kveld sydde jeg en lue til Emil. Den er likeens som den jeg sydde til Stian. Emil har sagt at han også ville ha lue med monster motiv, så nå ligger den på nattbordet hans. Blir spennende i morgen når han våkner :)

Legger ut noen bilder fra den siste tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar